Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Όμορφο όνειρο..

Προσπαθώ να σκεφτώ μια ωραία λέξη να σου χαρίσω ή μια ωραία εικόνα..
Πόσο φτωχή μου φαίνεται αυτή τη στιγμή η Ελληνική..!
Τί ατυχία που δεν μπορείς, έστω για λίγο, να "κατοικήσεις στα μάτια μου"..
Πόσο γλυκά χαϊδεύει ο αέρας σου το πρόσωπό μου..
Τί ενέργεια μπορώ να πάρω από μία σου ματιά..
Πώς γεμίζει η ψυχούλα σου την καρδιά μου..
Σκέψου κάτι πολύ δυνατά και μετά ψάξέ με..εδώ είμαι..
Κάποια στιγμή.. κάπου μακριά.. θα'μασταν πολύ ευτυχισμένοι..
Πόσο πολύ μπορεί να αναζητήσεις κάτι που ποτέ δεν είχες;
Στον κόσμο μου όλα είναι ανθισμένα και χαρωπά..
Δώσε μου λίγο το χέρι σου κι ακολούθα με..Έλα μαζί μου..
Κάποτε θα πάλευες με δράκους και δαίμονες..Άσε με εμένα να παλέψω τώρα..
Πόσα μπορώ να σου λέω και στα λέω..με τον τρόπο μου..
Δεν χρειάζονται, όμως,οι λέξεις..Μ'ακούς; μου φτάνει που αισθάνομαι..
Παραμυθάκι μου λατρεμένο..σε χρειάζομαι, μη χάνεσαι..
Εύκολα αναμειγνύονται τα όνειρα με την πραγματικότητα..
Είσαι ένα πραγματικά όμορφο όνειρό..μου..
Δώσε μου κάτι να συνεχίσω αυτό το ταξίδι..Δε θέλω να γυρίσω πίσω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: