Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Πάλι απ'την αρχή..

Ήθελα να γράψω "φτου! κι απ'την αρχή" αλλά δεν είναι και τόσο λογοτεχνικό αυτό το φτου! Κρίμα, όμως, γιατί είναι ένα ωραίο επιφώνημα με διάφορες ερμηνείες:
1) Φτούσου ακαμάτη που ξέρεις μόνο να πίνεις ξύδια με τα λεφτάκια του μπαμπά..
2) Φτου ρε π..... μου, ξέχασα να βάλω βενζίνη κι έχω ξεμείνει κάπου ανάμεσα στο πουθενά με τη κωλοπετινίτσα..
3) - Μάκη μου, έχεις προφυλακτικό ε?
- Φτούσου, ρε γαμώτο :-(
4) Δ/ντής : Το ξέρω πως είναι Παρασκευή μεσημέρι αλλά πρέπει να κάτσεις να κάνεις εκείνη τη λίστα που λέγαμε...
Εσύ : Φτου!!!!!!!!!!
5) Κι εκεί που πίστευες πως έχεις ξεπεράσει τον πρώην σου σκάει μύτη με τη νέα δίμετρη ξανθιά κατάκτησή του.. Φτου κι απ'την αρχή...
Άντε να σβήσεις εικόνες, φωνές, χάδια, μυρωδιές ε?
Πάλι απ'την αρχή, λοιπόν, αφού έπεσα και μετά σηκώθηκα, σκούπισα τα γόνατά μου κ τα ματάκια μου κι αποφάσισα πως πίσω θα κοιτάξω από'δω και πέρα μόνο για να δω το χέρι που πατρικά μου σιγοσκουντά την πλάτη..
Πόσα μάτια και στόματα κι αυτιά και χέρια πέρασαν από τη ζωή μου?
Νιώθω την ανάγκη να πω ένα ευχαριστώ τόσο σε όσους ζεστά μ'αγκάλιασαν κι άλλο τόσο σ'αυτούς που δεν μου φέρθηκαν και τόσο καλά γιατί δυνάμωσαν τη σχέση μου με τους πρώτους..
Νύσταξα τώρα...φτάνει! Καλύτερα παρέα με το Μορφέα παρά με τις σκέψεις μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: